Články o e-commerce, online podnikání, financích, technologiích a marketingu

TIP REDAKCE: Chcete si odpočinout od podnikání, shonu a stresu? Navštivte pivní lázně, užijte si wellness a poznejte unikátní pivní hotel s pípou na každém pokoji!
 

Offshoring a nearshoring v IT outsourcingu: Jak vybrat správnou strategii?

Offshoring a nearshoring v IT outsourcingu: Jak vybrat správnou strategii?

Jste připravení svěřit své IT do správných rukou? Kvalita a bezpečnost outsourcingu nejsou jen trendy, ale zásadní podmínkou úspěchu. Správně zvolený partner pro IT outsourcing může ochránit vaše podnikání před nečekanými hrozbami. A jaký je rozdíl mezi offshoringem a nearshoringem? Přečtěte si následující článek a zjistěte, jak vybrat toho nejlepšího partnera a jaká outsourcingová strategie je pro vás nejvhodnější.

Elektronická kniha jízd pro všechny typy vozidel – konec papírování v dopravě

Elektronická kniha jízd pro všechny typy vozidel – konec papírování v dopravě

Představte si, že už nikdy nebudete muset ručně vyplňovat záznamy o jízdách. Díky elektronické knize jízd s GPS se všechna data zaznamenají automaticky, ať řídíte jakýkoliv vůz. Moderní elektronická kniha jízd, která se vyplňuje sama, přináší revoluci do správy vozového parku – od běžných osobních aut až po specializovanou techniku.

Marketing není jen reklama na Facebooku

Marketing není jen reklama na Facebooku

V dnešní době je internet skutečně všudypřítomný. Trávíme na něm stále více času a není proto příliš překvapivé, že je pro mnohé podnikatele propagace jejich výrobků či služeb v online prostředí tou jedinou, na kterou se soustředí. Fyzická reklama však rozhodně není tak zastaralá a neefektivní, jak by se mohlo na první pohled zdát. Stále má některé přednosti, díky kterým je v určitých případech efektivnější než online reklama.

Digitalizace je pro každou firmu naprosto klíčová věc

Digitalizace je pro každou firmu naprosto klíčová věc

Potřebu digitalizace dnes již nezpochybňuje snad vůbec nikdo. Velmi často se ale stává, že lidé chápou tento pojem špatně, případně od něj mají nesprávná očekávání. Co si tedy pod pojmem digitalizace vlastně představit? Co od ní očekávat? A jak k ní přistoupit?

Zdražování mění zákazníky e-shopů. 64 % už vyměnilo oblíbený e-shop za jiný kvůli cenám, za „předraženost“ padají negativní recenze

Zdražování mění zákazníky e-shopů. 64 % už vyměnilo oblíbený e-shop za jiný kvůli cenám, za „předraženost“ padají negativní recenze

Přestože mezi e-shopy panuje mírný optimismus a po loňském propadu vyhlíží opět silnou sezonu, v řadách zákazníků to začíná vypadat jinak. Klesá loajalita a zásadním způsobem se mění jejich priority. A utrácet chtějí znatelně méně než v minulých letech. Jak se změnil zákazník před kritickou sezonou mapuje tradičně platební služba Skip Pay, fintech skupiny ČSOB.

Marketingová agentura UNIWEB s.r.o. pomáhá plzeňské společnosti Autosystem a.s. s online propagací elektromobility

Marketingová agentura UNIWEB s.r.o. pomáhá plzeňské společnosti Autosystem a.s. s online propagací elektromobility

Společnost Autosystem a.s. se věnuje zprostředkování prodeje skladových automobilů, zahrnujících značky s dlouhodobou tradicí a ve svém portfoliu nabízí i moderní elektromobily. Díky svému důrazu na technologický pokrok a ekologické zodpovědnosti si získává stále větší uznání mezi zákazníky. Ve spolupráci s online marketingovou agenturou UNIWEB s.r.o. šíří povědomí o elektromobilitě.