Canva po spuštění Visual Worksuite oznamuje překročení hranice 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně

Počet platících uživatelů se za necelý rok ztrojnásobil, jelikož sadu vizuální komunikace od společnosti Canva si oblíbili spotřebitelé, podniky a školy

Společnost Canva, globální platforma pro vizuální komunikaci, dnes oznámila, že její platformu používá každý měsíc více než 100 milionů lidí ve 190 zemích. Tento prudký nárůst následuje po nedávném spuštění Visual Worksuite společnosti Canva, kdy platforma získala dalších více než 15 milionů aktivních uživatelů měsíčně, když týmy, školy a pracoviště využívají možnost vizuální komunikace na jakémkoli zařízení, odkudkoli na světě.


Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete prohlédnout zde: www.businesswire.com/news/home/20221012005414/en/

"Jsme neskutečně hrdí na to, že můžeme oslavit tento významný milník našeho poslání a celému světu poskytnout možnost navrhovat," řekla spoluzakladatelka a generální ředitelka společnosti Canva Melanie Perkinsová. "Vizuální komunikace je nyní důležitější než kdy jindy. Náš neustálý růst dokazuje obrovskou poptávku po platformě pro spolupráci, která je jednoduchá a univerzální a umožňuje všem typům týmů na všech typech pracovišť uvolnit kreativitu a bez složitostí dosáhnout cílů."

Trvalý růst společnosti Canva svědčí o tom, že se rychle stává platformou pro vizuální komunikaci v každém typu týmu, na každém pracovišti. Snadnost použití, kolaborativní charakter a šíře produktové sady Canva zaznamenaly nárůst přijetí po celém světě, přičemž využití na pracovištích prudce vzrostlo v nejrůznějších profesích a odvětvích. O této poptávce svědčí více než 10.000 aktuálních pracovních nabídek na LinkedIn, kde je znalost produktů Canva uvedena jako požadovaná dovednost v řadě společností, včetně American Express, Amazon, TikTok, LEGO a Google.

"Canva je pro naši firmu neocenitelným nástrojem, který změnil způsob, jakým naše kreativní a sociální týmy vzájemně spolupracují, a to tím, že zaměstnancům usnadňuje vytváření nových návrhů způsobem, který zachovává konzistenci značky," říká viceprezidentka pro sociální a obsahový marketing ve společnosti Salesforce Marissa Krainesová. "Našemu týmu také umožnila rozšířit osvědčené postupy ve vizuální komunikaci napříč společností a zajistit, abychom mohli vytvářet přesvědčivý obsah na všech našich sociálních i vlastněných kanálech."

Komunikace je stále více vizuální a svět práce nikdy nebyl globálnější, takže jednoduché designové dovednosti a bezproblémová spolupráce jsou důležitější než kdykoli předtím. S rostoucí poptávkou po vizuální komunikaci na pracovišti se společnost Canva i nadále věnuje budování kompletní sady produktů pro vizuální komunikaci, které posilují moderní pracovní sílu pro budoucnost práce, a to napříč všemi odvětvími.

O společnosti Canva

Společnost Canva, která zahájila činnost v roce 2013, je bezplatnou on-line platformou pro vizuální komunikaci a spolupráci, jejímž posláním je umožnit tvorbu všem lidem na světě. Díky jednoduchému uživatelskému rozhraní drag-and-drop a obrovské škále šablon od prezentací, dokumentů, webových stránek, grafiky pro sociální média, plakátů, oblečení až po videa, jakož i rozsáhlé knihovně fontů, fotografií, ilustrací, videozáznamů a zvukových klipů může každý využít nápad a vytvořit něco krásného

Zdroj textu a fotografie: Tisková zpráva ČTK Protext


Štítky: canvavisual worksuitetisková zpráva