Zprávy z oblasti e-commerce, financí, technologií a online marketingu

Marketing není jen reklama na Facebooku

Marketing není jen reklama na Facebooku

V dnešní době je internet skutečně všudypřítomný. Trávíme na něm stále více času a není proto příliš překvapivé, že je pro mnohé podnikatele propagace jejich výrobků či služeb v online prostředí tou jedinou, na kterou se soustředí. Fyzická reklama však rozhodně není tak zastaralá a neefektivní, jak by se mohlo na první pohled zdát. Stále má některé přednosti, díky kterým je v určitých případech efektivnější než online reklama.

Digitalizace je pro každou firmu naprosto klíčová věc

Digitalizace je pro každou firmu naprosto klíčová věc

Potřebu digitalizace dnes již nezpochybňuje snad vůbec nikdo. Velmi často se ale stává, že lidé chápou tento pojem špatně, případně od něj mají nesprávná očekávání. Co si tedy pod pojmem digitalizace vlastně představit? Co od ní očekávat? A jak k ní přistoupit?

Zdražování mění zákazníky e-shopů. 64 % už vyměnilo oblíbený e-shop za jiný kvůli cenám, za „předraženost“ padají negativní recenze

Zdražování mění zákazníky e-shopů. 64 % už vyměnilo oblíbený e-shop za jiný kvůli cenám, za „předraženost“ padají negativní recenze

Přestože mezi e-shopy panuje mírný optimismus a po loňském propadu vyhlíží opět silnou sezonu, v řadách zákazníků to začíná vypadat jinak. Klesá loajalita a zásadním způsobem se mění jejich priority. A utrácet chtějí znatelně méně než v minulých letech. Jak se změnil zákazník před kritickou sezonou mapuje tradičně platební služba Skip Pay, fintech skupiny ČSOB.

Marketingová agentura UNIWEB s.r.o. pomáhá plzeňské společnosti Autosystem a.s. s online propagací elektromobility

Marketingová agentura UNIWEB s.r.o. pomáhá plzeňské společnosti Autosystem a.s. s online propagací elektromobility

Společnost Autosystem a.s. se věnuje zprostředkování prodeje skladových automobilů, zahrnujících značky s dlouhodobou tradicí a ve svém portfoliu nabízí i moderní elektromobily. Díky svému důrazu na technologický pokrok a ekologické zodpovědnosti si získává stále větší uznání mezi zákazníky. Ve spolupráci s online marketingovou agenturou UNIWEB s.r.o. šíří povědomí o elektromobilitě.

Farmaceuitkcá společnost Lagom Pharmatech s.r.o. se zaměřuje na výrobu a zpracování konopí pro léčebné použití

Farmaceuitkcá společnost Lagom Pharmatech s.r.o. se zaměřuje na výrobu a zpracování konopí pro léčebné použití

Společnost Lagom Pharmatech s.r.o., je česká farmaceutická společnost, která se zaměřuje na výrobu a zpracování kvalitní a standardizované léčivé látky – konopí pro léčebné použití, jenž slouží jako základ pro přípravu individuálně připravovaného léčivého přípravku v lékárnách, a dále na API suroviny pro farmaceutické výrobní společnosti, pro její další zpracování.

Které školy zvítězily v národní soutěži v digitálních kompetencích 2022/23?

Které školy zvítězily v národní soutěži v digitálních kompetencích 2022/23?

Česká společnost pro kybernetiku a informatiku (ČSKI) ve spolupráci s českou technologickou společností CertiCon a.s. a kanceláří ECDL Czech Republic vyhlásila v říjnu 2022 soutěž pro české školy, jejíž cílem bylo podpořit rozvoj digitálních kompetencí žáků a standardizovaný přístup učitelů při hodnocení výsledků vzdělávání v této oblasti.

Firmy do IT vzdělávání svých zaměstnanců investují stále více. Jaký byl a jaké trendy přinesl rok 2022 a co můžeme čekat od roku 2023?

Firmy do IT vzdělávání svých zaměstnanců investují stále více. Jaký byl a jaké trendy přinesl rok 2022 a co můžeme čekat od roku 2023?

Vzhledem k obrovskému nedostatku zaměstnanců zejména v IT oborech lze předpokládat že firmy s investicemi do vzdělávání nepoleví, spíše naopak. My, jako největší poskytovatel školení v oblasti informačních technologií na českém trhu, jehož kurzy projde ročně na 30 tisíc studentů, na to jsme připraveni.