Cestovatelský chatbot od litevského inovátora vám pomůže s vyhledáním nejlepších letů nebo hotelů

Společnost TripAdd, poskytovatel doplňkových služeb ze skupiny Blue Ribbon Bags, dokončila několikamilionovou akvizici společnosti Eddy Travels.

Skupina Blue Ribbon Bags se chystá propagovat inovativní řešení TripAdd chatbota řízeného umělou inteligencí od Eddy Travels prostřednictvím svých stávajících vztahů s více než 300 online cestovními kancelářemi.

Platforma TripAdd bude fungovat jako white-label tržiště pro poskytovatele cestovních a doplňkových služeb. Na základě poskytnutých datových bodů připraví zákazníkům balíčky doplňkových služeb od třetích stran s pomocí strojového učení v reálném čase. Zkušenosti Eddy Travels se strojovým učením kapacity platformy ještě rozšíří a dopřejí zákazníkům v rámci ekosystému TripAdd kvalitnější uživatelské a cestovní zkušenosti. Několik prodejců cestovních služeb již platformě TripAdd přislíbilo poskytnutí slev a partneři tak budou moci nabízet svým zákazníkům služby s přidanou hodnotou.

Partneři, kteří do svého rezervačního procesu zapojí TripAdd, získají přístup k neustále se rozrůstající nabídce doplňkových produktů i přísun zpráv v reálném čase z panelu TripAdd Dashboard. Provoz cestovatelského chatbota bude mít i nadále na starosti společnost Eddy Travels. Asistent však bude nově fungovat pod názvem „EddyAI". Eddy AI využívá technologii strojového učení pro porozumění přirozenému jazyku a personalizaci rozhovoru. Pomocí umělé inteligence zpracovává zprávy od uživatelů a na nejčastější zákaznické dotazy odpovídá okamžitě.

Edmundas Balčikonis, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Eddy Travels, uvedl: „Celý tým Eddy Travels je z našeho připojení k rodině TripAdd opravdu nadšený. S týmem TripAdd z USA spolupracujeme již delší dobu a naše spolupráce funguje skvěle. Se všemi vzrušujícími příležitostmi, které cestovní ruch přináší, je nyní ideální doba pro fúzi. Těšíme se, že prostřednictvím tržiště doplňkových služeb TripAdd a našeho AI asistenta pod novou značkou Eddy AI přispějeme i my k zotavení turistického průmyslu." „Tým Eddy Travels u nás vítáme s ohromnou radostí. Jejich zkušenosti v oblasti strojového učení a zpracování jazyka budou pro náš vývojový tým velkým přínosem," řekl generální ředitel společností Blue Ribbon Bags a TripAdd Gabriel Menkin. „Díky tomuto partnerství a zavedení platformy TripAdd jsme nyní lépe připraveni poskytovat našim zákazníkům ty nejkvalitnější služby."

O společnosti Blue Ribbon Bags

Blue Ribbon Bags („BRB") je přední světovou službou pro vyhledávání ztracených zavazadel. Zavazadla ztracená leteckými společnostmi dokáže lokalizovat a urychlit jejich návrat za pouhých 5 dolarů. Pokud se zavazadlo nepodaří vrátit cestujícímu do 96 hodin, vyplatí společnost BRB cestujícímu kompenzaci 1000 dolarů. Společnost BRB pokrývá každý let kdekoli na světě a prodává své služby ve více než 90 zemích prostřednictvím online cestovních agentur, cestovních manažerských společností, aerolinek a poskytovatelů cestovního pojištění a kreditních karet.

O platformě TripAdd

TripAdd je digitální trh se vším, co se týká cestování. Pro své zákazníky získává tisíce nabídek od největších světových cestovních společností. Na základě parametrů cesty vybírá TripAdd nejvhodnější nabídky a kombinuje je do personalizovaných balíčků cestovních služeb se slevou. V balíčcích TripAdd najdete služby, jako jsou například zájezdy, péče při využití letecké dopravy, elektronická víza a mnoho dalšího.

O společnosti Eddy Travels

Eddy Travels je cestovní asistent s umělou inteligencí a schopností porozumění hlasu, který umožňuje naplánovat cestu během několika minut. Cestovatelé mohou asistentovi Eddy Travels poslat textovou nebo hlasovou zprávu a okamžitě získat návrhy nejlepších letů, hotelů, pronájmů aut a dalších služeb souvisejících s cestováním na míru. Digitální asistent je k dispozici v aplikacích Facebook Messenger, Instagram, Telegram, Viber, Slack, Line a WhatsApp. Asistenta Eddy Travels již využily více než čtyři miliony lidí po celém světě, kteří díky němu během několika sekund získali nabídky cestovních produktů i odpovědi na nejčastější dotazy.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1895652/TripAdd_merge_with_Eddy_Travels.jpg

KONTAKT: Matthew Forman, matthew.forman@blueribbonbags.com

Andrea Ježková

Zdroj: PROTEXT


Štítky: cestovatelský chatbotumělá inteligence v cestování