SEO

SEO optimalizace

Optimalizace stránek pro vyhledávače

Search engine optimization (SEO) - optimalizace stránek pro vyhledávače. Jedná se o techniky zabývající se způsobem, jak umístit stránky na co nejlepší pozice ve vyhledávačích. Potřeba pracovat koncepčněji se stránkami, zejména směrem k jejich nalezení ve vyhledávačích vznikla nárůstem počtu stránek na Internetu. Představte si, že na svých stránkách prodáváte např. bylinky. Na klíčové slovo "bylinky" Google zobrazí téměř půl milionů výsledků a v takové konkurenci rozhodně není jednoduché uspět. Jak tedy zařídit, aby se Vaše stránky zobrazovaly na prvních místech ve výsledcích vyhledávání?

SEO optimalizace v redakčním systému UNIWEBSET

Redakční systém UNIWEBSET vytváří stránky tzv. SEO friendly, tedy přátelské pro vyhledávače z hlediska SEO. Náš CMS generuje validní, stručný a čitelný HTML kód, který je vyhledávačům srozumitelný. Administrátor může samostatně upravovat nastavení SEO optimalizace u každé stránky.
Nevyznáte se v SEO? Pomůže vám SEO konzultant.

URL adresa stránky
V CMS UNIWEBSET můžete zadat vlastní URL adresu stránky např. vasedomena.cz/bylinky-zdravi-krasa/.

Titulek stránky
Při editaci stránky můžete nastavit parametr TITLE. Doporučujeme titulek vyladit podle spojení klíčových slov, která uživatelé nejčastěji hledají.

Klíčová slova
Definují, jaký obsah se na stránce vyskytuje. Každá stránka může obsahovat klíčová slova, která popisují obsah stránky.

Změna struktury webu
Další důležitou vlastností je "komunikace" webu s vyhledávači ohledně přesunutých a odstraněných stránek. Je velmi důležité, pokud je stránka přesunuta na jinou URL adresu nebo je odstraněna, aby se vyhledávače o této změně dozvěděly.

Obsah stránek
Na budování lepší optimalizace stránek je také potřeba myslet při tvorbě obsahu každé stránky. Je to jako se stavbou domu, základy - kvalitní kód HTML stránky máte připraveny. Materiál – klíčová slova leží na stavbě. Teď zbývá začít cihly skládat na sebe, aby se z nich vytvořila pevná stěna, která splní svůj účel. Klíčová slova se snažte používat nejen v obsahu textu, ale především v nadpisech stránek H1, podnadpisech a v popiscích obrázků. To vše Vám redakční systém umožňuje.